Szingapúri Flyer: Mire számíthatunk

Az ébresztő hívás 6-kor érkezett, és a szobatársam, és nem voltam időn belül. A reggeli rituálék elvégzése után egy gyors reggelit megragadtunk a Fragrance Hotel kávézójában, visszamentünk a szobánkba, hogy beszerezzük a táskáinkat, és reggel 8 -ig már úton voltunk a szingapúri szórólaphoz. Korábban már kétszer kipróbáltam a szingapúri szórólapot, így nem voltam igazán izgatott, de tudod, mit mondanak: Harmadik alkalom egy varázsa. Reméltem, hogy igaz lesz.

Amikor megérkeztünk, egy fiatalkori boldogság üdvözölte minket. Oktatási túra zajlott, és a fiatal tanulók összegyűjtötték a szórólap bejáratánál, és tanáraik tájékoztatták őket. Hirtelen emlékeztetett a saját gyermekkoromra és mennyire izgatott voltam, amikor terepi kirándulásunk volt. Eksztatikusnak éreztem magam a gyerekek számára. Nosztalgikus volt, hogy párban figyeljék őket, miközben a baba lépés után a baba lépés után a szórólap felé fordultak. Abban az időben túl sok ravasz volt.

Mi vonatkozik ebben az útmutatóban?

Az álmok utazása
A szingapúri szórólapról
Legjobb költségvetési szállodák és szállók a Singaporesearch -ben további szingapúri szállodákhoz!

További tippek a YouTube -on

Az álmok utazása

Amikor megkaptuk a jegyeinket, a második emeletre mentünk, és beléptünk az álmok útjába, egy múzeumszerű galériába, amely bemutatta (vagy elmondta) a szórólap történetét multimédiás előadásokon keresztül. A megtanultak felvilágosító részeitől eltekintve, különösen tetszett a lámpák játékában, és az egész „múzeum” megvilágítását. Valóban álomszerű volt.

Volt egy rövid sor, amikor megközelítettük a kapszulákat, de nem volt sokáig, amíg felszólítottuk, hogy forduljunk az egyik hengerbe.

A szingapúri szórólapról

Az egyik leg ikonikusabb és legkönnyebben felismerhető tereptárgy Szingapúrban, ez a hatalmas óriáskerék csodálatos 360 fokos kilátást nyújt az utasoknak Szingapúrra és a szomszédos szigetekre. 541 láb magas állva, a szingapúri szórólapról azt mondják, hogy a világ legnagyobb és legmagasabb megfigyelőkeréke, magasabb, mint az angliai londoni szem.

Míg a szingapúri szórólap egyik kapszuláján a fedélzeten számtalan híres szingapúri tereptárgyat láthat, köztük a Marina Bay Sands, az F1 Singapore Grand Prix helyszín, a Merlion Park, a Clark Quay, a Marina Barrage, a Sentosa, a The még -A komplett botanikai kertek, és sok-sok, sokan mások. Ha ez a szerencsés napod, akkor látnia kell a közeli malajziai és indonéz szigeteket is. Remélem, ez egy tiszta nap, amikor ott vagy. : D

A szingapúri szórólap 28 kapszulával rendelkezik, és legfeljebb 28 utas kapszulája van. Körülbelül 37 percig tart, amíg ez az óriási kerék befejezi a forgást. Bár valóban látja a mozgást a fedélzeten, úgy tűnik, hogy egyáltalán nem mozog távolról.

A legjobb rész természetesen az volt, amikor a legmagasabb pontot érte el.

Az utazás után áthalad a szingapúri szórólap ajándékokon, egy üzletben, ahol szórólap -ajándékokat vásárolhat. 🙂

A szingapúri szórólap
Felvételi díjak: Felnőtt S 29,50 USD, gyermek: S 20,65 USD
Működési idő: hétfőtől vasárnap 8:30-22:30
Utolsó belépés: 22:15

Hogyan lehet eljutni a szingapúri szórólaphoz

Abban az esetben, ha tömegközlekedéssel megnézheti a szingapúri szórólapot, a következő. Csak azt tudom, hogyan lehet ide jutni az MRT bevételével. Kétféle módon lehet elérni a szingapúri szórólapot az MRT -n keresztül. Dönthet úgy, hogy elindul a Promenade Station (Circle Line) vagy a City Hall Station (Észak -South Line) mellett.

Ha elindul a városháza állomásán, lépjen át a Coleman Street felé vezető úton. Keressen egy buszmegállóot a Szent András -székesegyház mellett. Fogd el a shuttle buszt. Fél óránként 1 órától 23 óráig van egy. A busz egyenesen a szórólaphoz vezet.

Ha elindul a sétányállomáson, vegye ki az A -t, és kövesse a gyalogos táblákat a szingapúri szórólaphoz. Ez egy 5-10 perces szabadidős séta.

Legjobb költségvetési szállodák és szállók Szingapúrban

Az Agoda recenzensek szerint.

Dream Lodge (Agoda képe jóvoltából)

Álom Lodge. Ellenőrizze az árakat és a rendelkezésre állást! ✅

Capsulepod@Aljunied. Ellenőrizze az árakat és a rendelkezésre állást! ✅

Hipstercity hostel. Ellenőrizze az árakat és a rendelkezésre állást! ✅

ST aláírás Chinatown. Ellenőrizze az árakat és a rendelkezésre állást! ✅

Cube Boutique Capsule Hotel @ Chinatown. check rates & Availability! ✅

Chic Capsules. check rates & Availability! ✅

Search for more Singapore Hotels!

További tippek a YouTube -on ⬇️⬇️⬇️

Kapcsolódó hozzászólások:

JEWEL BOX SINGAPORE: cable automobile and the iconic Restroom (LOL)

How to claim GST Refund in Singapore

SINGAPORE: budget travel guide (Updated 2014)

Pasta de Waraku a szingapúri Changi repülőtéren (Splurge opció)