A legjobb módja annak, hogy Kuba-lóháton a szivar dohánymezőkön keresztül

, lóháton, a kubai tisztelt dohánymezőkön keresztül lovagolva, miközben a szivar dohányzása minden idők egyik legjobb utazási emlékeimnek kell lennie. De ennél sokkal több van. Nagyon jó élmény, ha látja Kuba ezen részeit, amelyekbe csak lóháton juthat el.

Sokkal több van Kubában, mint a gyönyörű Havanna népességi utcái. A kubai vidék látványos, és lóval lovagol a Vines dombokon és dohánymezőin, találkozva a mezőgazdasági termelőkkel és megismerve a városokon kívüli életet.

Sok közelmúltbeli Kubában tett látogatásunk visszahozott minket Vinalesbe-egy Havannától nyugatra fekvő városba, amely 2 dologról ismert: a hegyek és a dohány.

A kubai legendás szivarok dohányának többsége Vinales környékén található.

Lehetséges kirándulni a városból a dohánymezőkbe, de ennél jobb, ha ott lovagol. Nem csak gyorsabban érkezik oda, és ezért lásd még többet, ez is egyszerűen elképesztő élmény.

Itt van a gyors videónk, amely kiemeli a lóversenyt a Viñales -völgyben a dohánymezőkre. Ügyeljen arra, hogy a végén elkapja a kiadásokat:

Kattintson ide a videó megtekintéséhez.

A legjobb módja Kuba látni – lóháton a dohánymezőkön keresztül

Vinales

Amikor először 2014 -ben mentünk a Vinalesbe, egy kis vidéki város volt, egy fő utcával és kb. 3 háztömbnyire, ahol a település nagy része élt. Ezen a főúton 2 étterem, üzlet és bank volt.

Most sokkal forgalmasabb, sokkal több forgalommal és sokkal több emberrel, de a Fő utcában számos paladara és étterem található, a város még több, mint 3 blokkot vonul vissza, és itt van az élet érzete, amelyet a fejlődés mindig hoz.

Hogyan lehet megszervezni és lefoglalni a Vinales dohánymezők lóháton történő utazását

A CASA különösen a CASA MIS CUMBRES -ben Ridel és Claribel tulajdonában van, akiknek szintén van egy másik ingatlanja a városban, valamint néhány étterem. Nyilvánvaló, hogy nagyon jól kapcsolódnak.

Egy telefonhívás során a Ridel magán lóháton, autófelszedést szervezett, és tárgyalt számunkra. És mindegyik 50 dollárért azt hiszem, jól sikerült.

A Vinales dohánymezők és kávéültetvények privát lóháton történő utazása

Útmutatónk felvette minket egy rozsdamentes, régi autóban, amely a városban a gazdaságba csörgött. A hátsó karámban találkoztunk a lovainkkal.

Christina nemrégiben nagyon sok tapasztalattal rendelkezik a lovaglással, és izgatott volt az utazás miatt. Egy ideje nem lovagoltam egy lovat, de a mi útmutatónk mosolyogva és egyetlen szóval tette meg:

– Automético.

Christina megkérdezte az útmutatót, hogy mi volt a ló neve.

– Caballo – vállat vont. Szó szerint „ló”.

Felszálltunk, és hárman klipszegettünk a városból, és gyorsan elindultunk a mélyvörös szennyeződések és a Vinales-völgy vastag lombozata mentén.

Ez nem egy „auto-caballo”, de nagyon jó, nem igaz?

Kávé és méz egy kávéültetvényben

Hamarosan átmentünk a határon, amely a Parque de Vinales kezdetét jelöli. A nemzeti parkban lévő gazdaságoknak-beleértve a számos dohánymezőt-mindegyiknek organikusnak kell lenniük, és hagyományos, nem mechanikai módszereket kell használniuk.

Körülbelül egy órás látványos kilátás után a völgyre és a közeledő hegyekre, amelyek a hegymászókat vonzzák körül, az „Auto-Caballos” -ot parkba helyeztük, hogy találkozzunk egy helyi kávétermelővel.

Először a gazdálkodó, akinek az angolja kiváló volt, megmutatta nekünk a kávéültetvényt, amely előttünk söpört. Elmagyarázta azokat a szerves módszereket, amelyeket a növények termesztésére használnak, majd megmutatta nekünk a folyamat többi részét.

Miután a babot a tálcákon szárították a babban, a gazdálkodók a robusto babot egy fát tűz fölött egy feketés öntöttvas serpenyőre sütik. Vásárolhat tőlük egész babot vagy kész kávét, amelyet szintén manuálisan őrölnek meg. Mindkettő újrahasznált műanyag vizes palackokban található.

Jóváhagyjuk az újrahasznosítást.

Ültünk és örültünk egy kupában a gazdálkodóval, és ő sokkal többet mesélt nekünk a területről. Elmagyarázta, hogy a méheket is itt tartják, és hogy a méz kiemelkedő – különösen a kávéval, ami meglepően sima.

Ekkor hozta ki a rumot.

Rum, ez nem rum

Nos, a „rum” nem a legjobb szó ehhez. A Guayabita del Pinar nem rum, és nem whisky. Valójában nincs szó erről a likőről, de ez a Kuba e konkrét régiójából származik.

A Guayabita eredete elveszett, de ez a termelő – La Occidental – 1892 -ben kezdődött Pinar del Rio -ban, a régió fővárosában.

A rumhoz hasonlóan a fa hordókban érlelődik és cukorral készül, de egyfajta törpe guava fából származó gyümölcsök is csak itt található. Sima, gyümölcsös meglepően könnyű. És ez kiváló mojito -t tesz!

A dohánymezőkre

Frissítve érezve magunkat, és újból megújítunk a következő megállónkba: a dohánymezőkre.

A keskeny út, amelyet hamarosan követünk, hamarosan a láb és 5 láb magas növényekkel teli mezők széles kiterjedésére nyílik. Mindannyian dohánynövények. És mindannyian egy célt szem előtt tartva növekszenek: a bírságSzent szivar a világon.

Eljutunk egy fák bozótához és a gazdaság rusztikus tanyájához. A lovaink újra parkolnak, találkozunk a mezőgazdasági termelővel, aki a szivardohány növekvő, betakarításán és feldolgozásán keresztül beszél velünk.

Miután a dohányleveleket betakarították (a kéz kivételével), eredetileg a napfényben lévő állványokon szárítják őket, mielőtt a szárító istállókba mennek. Ezek a csodálatos pajta gyakorlatilag minden tetőfedő rendszer, és nádfedővel vannak ellátva.

Annak érdekében, hogy a dohányt az istállókra juttassák, a mezőgazdasági termelők 120-200 között lesznek, finom zsineggel együtt, és halomba lógják őket. Legfeljebb 60 napig száradnak. Ezt követően a leveleket akár 40 napig erjesztik, mielőtt rendező gyárakba kerülnek.

Az ezt követő folyamat hosszú és mese egy másik időre, de izgalmas. A levelek, amelyeket látunk, hogy a száradást ma látjuk, bizonyos esetekben további 6 évet kell várnia, mielőtt szivarokká válnak.

Visszatérve a tanyán, a gazdanak van néhány levele, amelyet magának tart, amit nekünk gördít. Elképesztő, hogy megnézzük a szivar négy alapvető elemét: a töltőanyag, a kötőanyag és a burkolólap egész levelekből készült, és a sapkát a végén.

Meg tudjuk vásárolni tőle ezeket a „gazda szivarokat”, ami nagyon jó. Nem egészen ugyanazok, mint a gyárban gyártott szivarok, amelyek jóval magasabbak, de nem rosszak.

Így lehet megmondani a különbséget, ha egyébként szivarokat vásárol Havannában.

Kapok egy szivarot, hogy dohányozzam a városba való utazásunkon, ami annyira hűvös. Lovas lovaglás… Caballo… a kubai vidéken keresztül, ahol a szivarleveleket termesztették. Ez egy kiemelés.

Christina számára a folyó lóháton történő felállítása ugyanolyan kiemelkedő. Sikerül beszereznem ezt a fényképet, mielőtt gyakorlatilag leesnék.

Vissza a Vinales -be

Visszatérünk az útmutató paddockájába, és búcsút mondunk. Ez egy rövid séta a napsütésben a főutcára, ahol találunk egy bárot egy frissítő Cristal sör számára. Van egy másik szivarom is, amelyet meg kell ünnepelni.

Ülünk, és látjuk, hogy a világ elmúlik, és gondolkodunk azon a csodálatos élményen, amelyre éppen volt.

Örülhet a Kubáról szóló történeteknek is:

– Mi történik valójában egy kubai szivargyár túrán?
– Miért tartozunk Kubának bocsánatkéréssel
– Paradicsom Kubában – Mire számíthatunk a Cayo Levisa -nál
– A történetek könyvtárunk Kubán

Néhány tanácsot

Amikor lefoglalja ezt a lovaglási túrát, íme néhány dolog, amit emlékezni kell:

– Hozzon magával egy kis vizet egy csomagban – felforrósodik az ösvényen.
– Ne viseljen farmert – a pamut nadrág vagy a rakomány nadrág rendben van. A nadrág tökéletes
– Ne viseljen rövidnadrágot, ha tudsz segíteni – Christina kompressziós zoknit viseltem, amely megvédte a ló hajra és a ló izzadságának dörzsölését. Nem szexi, de működött
– Viseljen cipőt, nem bánja, hogy piszkos vagy nedves lesz
– Csomagolja be a fényvédőt, és ne viseljen erős parfümöket.

A túrák, szállás, sőt, akár a Kubába történő járatok lefoglalásához nagyon ajánljuk a kubai kalandokat, a kubai túrákat.