A 2014 -es hátizsákos ütemterv (4 hónap)

, amint tudod, Jon, valamint én elégedett vagyok, miközben tavaly hátizsákot készítek Délkelet -Ázsiában. 2013 márciusában távozott az Egyesült Királyságból, míg 2013 áprilisában elhagytam Irakot, majd 2013 májusában elégedettünk Laoszban. A Vietnamban, Hanoiban is együtt élünk és dolgoztunk, amikor 2013. júliusban úgy döntöttünk, hogy új élménybe kerülünk. 2014. Az utat tavaly február 21-én, valamint itt is kezdtük el Angliában, még 2 héttel maradt 4 hónapban, közvetlenül a 2014-es hátizsákkal, valamint egy évre az úton.

Fotó: Abhishek Chinchalkar CC By-NC-ND 2.0

Stonehenge, Egyesült Királyság

Nagyon sok új készséget fedeztünk fel Ázsiában, valamint engedélyezett tefl tanárok, Tantra jóga tanárok, valamint az Ayurveda masszázs terapeuták voltak, tehát felkészülünk a kalandok egy újabb körére a világ másik oldalán … További 2 évig több évig, valamint Dél -Amerikában és Óceániában (2016 -ig) utazik!

Egyéb cikkek, amelyeket elolvashat:

Hátizsák a kezdőknek: Alapvető csomagolás, valamint a tervezési tippek

10 hátizsákos úticél, amelyet valószínűleg soha nem gondoltak

11 Javasolt ütemterv, valamint hátizsákos út Délkelet -Ázsiában

DIY ütemterv Dél -Amerikában – Minta ütemterv útja a látogatási helyekre vonatkozó javaslatokkal

17 Javaslatok a filipina solo hátizsákos külföldön [szóló női utazás]

4 hónap. 4 ország (Szingapúr, India, Maldív -szigetek, Egyesült Királyság). Sokkal több mint 20 város. Több éjszakai vonat, valamint busz. 11 járat (beleértve Szaúd -Arábiában és Katarban történő tranzitokat is). 2 új tanúsítás. 23 787 mérföld akut. Tripline -hez), valamint nagyon sok figyelemre méltó ember, tapasztalat és kaland!

2014 -es hátizsákos útvonalunk

Fotó: Robert Pittman CC By-ND 2.0
Az utat azzal kezdtem, hogy a vietnami Hanoiból kiszálltam Szingapúrba. 2 napos tranzit volt Szingapúrban, ahol a rokonaim tartottak minket. Szingapúrból repültünk az indiai Chennai -ba, majd Goába utaztunk, hogy kutatást végezzünk a tantra jóga tanulmányozására. Miután a program befejeződött, egy hétig repültünk a Maldív -szigetekre, majd visszamentünk North Goa -ba, hogy kielégítsük Jon testvérét, amely aztán elindította az északi hátizsákos utazást. Az elmúlt 2 hetet az országban töltöttük az Ayurveda masszázs tanulmányozására Rishikesh -ben.

3 hónapig vagyunk Indiában, hová mentünk?

30 órás vonatút az NJP -ből Újdelhibe (késések miatt)

Fotó: Jim Callender CC By-NC 2.0
Dél -Goa (Agonda, Palolem, Galgibaga, Patnem)
Gokarna, Karnataka
Észak -Goa (Anjuna, Ashwem)
Trivandrum, Kerala
Manali
Dharamsala, Himachal Pradesh
Newdelhi-gurgaon

Jelenleg már körülbelül egy hétig itt vagyunk itt, Angliában, végül kielégítve Jon egész családját. Jon szülei otthonában, Stroudban (Gloucestershire) tartózkodunk, valamint szintén lehetősége volt látni Tetbury -t, Bath -ot, valamint a Somerset, Stonehenge, Marlborough, Avebury, Salisbury, Y és Westbury Wells -t, hogy láthassuk nagyanyját nagymamája – Még két hete van hátra az Egyesült Királyságban, és azt tervezzük, hogy Oxford körül töltjük családjával, Cardiffjával, Wales -vel, hogy kielégítsük barátait, a Couchsurfingurfing Glasgow -ban, valamint Edinburgh -ban, Skóciában, 2 éjszaka Észak -Angliában (Cumbria) hogy tegyen házat a jó barátaival, valamint néhány napot, hogy Londonban járjon, mielőtt június 19 -én, Peruba, Limába indultunk!

Egyesült Királyság útiterv

Fotó: Sandeepachetan.com Travel Photography CC BY-NC-ND 2.0
Miután megjelentünk Peruban, és felfedeztük a ház alapú alapját, Olaszországnak sokkal több ideje van a komponálásra, valamint a blog frissítésére, valamint valószínűleg bemutatja weboldalunkat.

Ha bármilyen típusú javaslata van Dél -Amerikára, rendkívül örülne, ha meghallja őket! Athena, ha bármilyen javaslatot igényel a Délkelet -Ázsia és India körüli utazásról, akkor rendkívül örömmel segítünk. Kérem, kedveljen minket a Facebookon – Két majom utazás =)

A Pinterest -en vagy? Csatlakoztassa ezeket!