Lovak, Constable, valamint a London Bridge

horrorja, a második hete Angliában repült. Nagyon sok volt az álom kezdődik az utazáshoz; Visszatépés, ugyanakkor hektikus ugyanabban az időben. valamint az időjárási viszonyok is nagy percium volt.

A Nap alig állt le a ragyogással, tehát sok olyan kedves angol vidéket tudtunk megnézni, amelyet mindketten annyira hiányoztak.

Az egyetlen felhő azonban a legsötétebb árnyékot dobta; A szombat este a londoni, gyáva félelem támadása, valamint a Borough Markets a szombat este elhagyta az országot, amikor ismét megrázta.

Szerencsénk számunkra messze voltunk a kockázattól, hogy megnézzük a testvéremet, amikor ez történt. Élveztük a TV -ben a körülményt, amely alig tudta elhinni azt, amit láttunk.

Gondolataink az áldozatokkal, valamint a szombat esti bántalmazás és a tudatlan horror háztartásaival vannak.

De tovább Anglia legfrissebb frissítésével. Reméljük, hogy élvezni fogja.

Egészségére

Jim & Christina XX

A Romance asszony ma reggel áthelyezte az irodáját a hátsó kertbe, hogy örömmel éljen a napsütéses időjárásban. Valójában nem tudjuk elhinni, hogy pontosan milyen meleg van itt Angliában.

Felkészültünk a legrosszabbra, mielőtt elhagytuk Sydney -t … és talán ezért mennek a dolgok most jól! Egy munkaterület után egy kis utat tervezünk bájos jó barátainkkal, valamint nagylelkű tartókkal, valamint Dave -vel. Ez jó lesz.

A memória -sáv kirándulása, eljöttünk a Whalebone Innbe, a Bit Fingringhoe városában, az Essex vidékén. Ez egy vonzó név, nem igaz?

Ez a kocsma számos éve működik, és története is lenyűgöző. A régi fogadó nyilvántartásai az összes módszert vissza 1735 -ig – nekem a „Memória Lane” programja nem tér vissza inkább olyan messzire, de a szüleimmel sokszor szem előtt tartom ezt a kocsmát, amikor gyerek voltam –

A bálnacsonton belül a bár néhány kiváló ale -t használ, ám az ételmenü mindig vonzza be minket ebbe a bájos vidéki kocsmába.

Kint vagyunk a bálnacsont kertjében, amelynek szenzációs kilátása van a környék dombjaira … azonban sokkal vonzóbb vagyok az ebédem kilátásában! Kivételes sajt, valamint szalonnaburger.

Úgy tűnik, hogy Anglia határozottan felemelte a hamburgerjátékát, figyelembe véve, hogy utoljára itt voltam.

Ma reggel visszatérünk az országba, és sétálunk az Orwell folyó körüli szép területen, valamint a Pin Mill -en Suffolkban.

Clare -vel és Dave -vel együtt vagyunk, és sétálni az erdőt a folyóig.

Itt vannak a kutyák – Ruby az ír terrier, valamint a Flo the Springer spániel. Ez az előző fotó.

És itt van az utólagos fotó! Úgy tesznek, mint egy úszás, valamint az Orwell folyó, amely az egyik legszebb folyó, amelyben megcsinálják! A víz olyan tiszta.

Kiváló séta volt a Pin Mill bit városával, tehát kielégítjük magunkat egy gyors itallal a The Hectic Riverside kocsmában, a The Butt and Oyster néven. Ez a legjobb pitstop egy túra után!

Kint vagyok Sudbury -ben Suffolkban, anyukával és apjával az ebédidőben. Elvitték az egyik nagyon szeretett kávézójukba, amelyet David nevű kivételes fickó vezet. Michelin csillag képességeinek köszönhetően figyelemre méltó ételeket kínál a kávézójának – a David’s Cafe Deli -nek.

A hamburgerem teljesen látványos. Igen, ez a kék sajt a 8oz marhahús tetején, valamint a sertéshús.

Találkozzon gyümölcsös. Ő az egyik jó barátunk, Clare testvére, Heather lova. Hát nem szépség? Miközben elrontom ezt a hatalmas hamburgert, a Romance asszony ki nem nézi a lovakat, és módszerbe helyezi a lovaglási órákat, amelyeket idén Sydney -ben végez.

A Romance asszonyt úgy értik, hogy egy lépéssel tovább halad. A ló lovaglásától kezdve kipróbál néhány ló boltozatos trükköt! Ezt a kedves gyereket kéknek hívják, és azt hiszem, hogy R asszony felfedezte egy új legfinomabb barátot.

És ott is van a következő lépés. Igen, Romance asszony most egy lón áll!

Ma este – valamint a lovakkal, amelyeket éppen láttunk -, van egy curry. Dave -nek van néhány őrült főzési képessége, valamint egy valódi indiai ünnepet is felvette számunkra.

Mindig eksztatikus vagyok a curry főzésével kapcsolatban, ezért bedobtam a kezem, és összeállítottam az egyik nagyon szeretett vegetáriánus curry-ételemet-egy Brinjal Bharji-t (padlizsánból készült). Itt van az edényem receptje.

Ma óriási utazásra indulunk egy márciusra a Constable Country -nél! Kint vagyunk Clare-vel, valamint anyukámmal, valamint apukával a Flatford Millnél, a Stour folyó fordulóját követően Dedham felé-az egyik híres festő John Constable nagyon szeretett sétáit. A Constable ezen a területen nőtt fel, és ezt a sétát is megtette az intézményi módszerén.

A Stour folyó sok Constable festménye, valamint nem csoda. Ez egy kedves folyó – különösen akkor, ha az időjárás tökéletes.

Séta (kényelmesen) a Marlborough Head Pub -ban ér véget a kedves bitvononn Dedham. Ez a kocsma körülötte van, figyelembe véve, hogy a 16. század, valamint egy újabb kirándulás a memória sávban. Anya, valamint apa, valamint én is felhasználtam, hogy itt találjak vacsorára, amikor fiatalabb voltam.

Az itt található ételek még mindig figyelemre méltóak, és a sör szintén kiváló. A Woodforde’s Wherry figyelemre méltó sör, és érdemes vadászni.

Ebéd után megnézzük Dedham Town -ot. Néhány itt található ház teljesen elbűvölő a legkisebb ajtókkal, amelyeket valaha látott.

Kiváló időnk van az angol vidéken nézve. Biztos vagyok benne, hogy még sok más lesz!