YUNTAISHAN: 4 festői terület a Kína Yuntai Mountain -ban (az éjszakai útitervünk)

A legelső két alkalommal hallottam a Yuntai -hegyről (1), amikor egy nemrégiben épített üveghídot nyitottak, és (2), amikor ők Hetekkel később repedéseket talált az üvegpaneleken. Nem egy rendkívül nagy első benyomás, hogy őszinte legyek. Ha a hegy egy bárban lévő ember lenne, akkor sokkal jobb bejutást igényel, mivel minden érdeklődésre számot tartó kamatlába, amelyet éppen akkor halt meg.

Az üveg sétányoknak már nem volt hatása, amikor rám volt. Korábban már megtapasztaltam egyet, hasonlóan egy újabb festői parkban a kínai hegyvidéken, valamint csodálatos volt. Ugyanakkor már nem volt új. Csak két hegyet láttam Kínában, bár a fiatal fiú felejthetetlen. Ez a két csúcs, a Tianmen és a Zhangjiajie -i Tianzi, a leglátványosabb hegyek, amelyekkel valaha is élveztem a lábnyomokat. Mivel a rudat ilyen magas, valamint az üveg út elvesztette vonzerejét, a Yuntai Mountain -ra a Henan tartományban bármilyen elvárás nélkül vonatkoztam, hogy a közmondásos cipő ne töltse ki megfelelően. Ennek ellenére a kiváló Yuntaishan elrobbant.

A Yuntai Mountain mindössze egy órával, valamint a Zhengzhou repülőtértől, a Zhengzhou repülőterétől is, sokkal kiemelkedőbbé válik, különösen a hazai turisták körében. A Yuntaishan Geopark, amint azt hivatalosan nevezik, az UNESCO által felírt világgeológiai park, valamint a Henan tartomány egyetlen nemzeti festői területe, valamint a Nemzeti Erdészeti Park. Ez a 190-SQ. A KM helyszínen tizenegy festői terület található, azonban csak hármat tapasztaltunk. Az üveghíddal vagy anélkül, nagyon elégedett, Yuntaishan elegendő ahhoz, hogy még a leginkább megkülönböztető turistákat is vonja be. Természetesen szexi. Szélei mesterien megvágják, oldalait művészesen tetoválják völgyekkel, a bőr természetesen szőnyegen vastag előtetőkkel, valamint a tekintetében csodálatos vízeséseket ígér az övé alatt.

Íme négy hely, amelyek randevúznak a Yuntai Mountain -szal, amelyet soha nem fog emlékezni (és mit tehetsz, hogy ne rontja).

Mi vonatkozik ebben az útmutatóban?

1. Red Stone Gorge (Hongshi Gorge) – 1. nap
2. Tanpu szurdok (Xiaozhai -völgy) – 1. nap
3. Cornel Top (2. nap)
4. Glass Skywalk (2. nap)

További ötletek a YouTube -on

1. Red Stone Gorge (Hongshi Gorge) – 1. nap

Napunk a Red Stone Gorge bejáratánál kezdődött, egy mély völgyben, ahol bemehetsz olyan sziklák között, amelyek minden máshoz közel állnak, 1,4 milliárd évvel ezelőtt alakult ki a Föld kéregének heves mozgása után. Ironikus módon, a viharos múltja ellenére, ez egy pihentető, nyugodt látvány.

A sziklák még a legjobbak sem. A szurdokot sok szenzációs vízesés, valamint a természetes medencék határozzák meg, mindegyik Instagram-méltó. Ezek a természetes csodák a Red Stone -szurdok legfestményesebbé teszik az összes helyszínt, amelyet Henan tartományban néztek ki.

Yuntai -hegy
Újabb vízesés a Red Stone Gorge -ban
A szikla tetején lévő épület a nyomvonal vége.
A 2 km-es út egy szikla tetején kezdődik, majd 50 méterre esik az alábbiakban futó patakhoz. Annyira festői, hogy nem emlékszik arra, hogy amikor lement, akkor ugyanúgy vissza kell másznia, mint az út mentén. Nem ismertem fel, ezért meglehetősen elárasztott a hosszú lépcsők repülései, amelyek üdvözöltek. Mire befejeztem a nyomvonalat, gyakorlatilag hánytam a levegőt. Szerencsére egy üveg víz volt velem, valamint hogy a sarkon van egy fagylaltbolt.

2. Tanpu szurdok (Xiaozhai -völgy) – 1. nap

A tornyosító sziklákkal körülvéve egy híd jelzi a folyónak megfelelõ út kezdetét, valamint a látogatókat felfelé vezet. A módszer mentén számos kevés festői vízesés található, beleértve a szerető vízesését, egy háromlépcsős kaszkádot; valamint az Y alakú vízesés. Ez egy sokkal szelídebb túra, és 1-1,5 órát vesz igénybe. Hasonlóképpen számos medence létezik, ahol a látogatók választhatnak, hogy egy órás fárasztó túrát követően áztassák a lábukat. A 2 km-es út végén található a pillangó fal.

Tanpu Gorge

A bambusz -rafting szintén kiemelkedő tevékenység a turisták körében.
Ezt a kirándulást pontosan ugyanazon a napon végeztük, hogy megnéztük a Red Stone -szurdokot, így lehet, hogy mindkét területet egyben rögzítsük, bár ez valóban fárasztóvá válhat. Ha egy nap alatt mindkettőt meg akarja tenni, azt javaslom, hogy végezze el a Tanpu -szorosot. Red stone is much much much much more spectacular that if you go to it before Tanpu, you will be underwhelmed by the latter.

3. Cornel top (Day 2)

Cornel Peak
When you reach the entrance to this part of the mountain, you’ll have two

The greatest point of Yuntaishan, Cornel top is stands at 1,308 meters (4,291 feet) above sea level. countless steps cause the top, which uses breathtaking 360-degree views of the area including the Taihang mountain in the north as well as the Yellow River which meanders across thE föld.

4. Glass Skywalk (2. nap)

De a programból még mindig meg kell tapasztalnunk, hogy a tengerszint feletti 1000 méteres üvegen sétáljunk! Azt hittem, hogy már nem fogom örülni ennek, figyelembe véve, hogy már megtapasztaltam a Zhangjiajie -t, ám az izgalom még mindig ott volt. Valójában sokkal érdekesebbnek (és félelmetesbbnek) érezte magát, feltéve, hogy az egyik üvegpanel (a tipikus üvegnél 25 -szer erősebbnek számolt be), csak tavaly repedt. Természetesen ezt megjavították.

Ahhoz, hogy odajuthassunk, egy rövid, egyszerű utazásra kellett mennünk, és meg kellett állnunk egy fehér jade-szerelt pagodában, kilátással a területre. A szerkezet teteje lehetővé teszi mind az egyik oldalon lévő cornel tetejére, mind a Phoenix Mountain Glass útra.

Kilátás a pagodából
Yuntaishan üveg útja
Yuntaishan üveg sétánya
A pagodától az U alakú út bejáratához mentünk, ahol a cipőfedelek felhelyezéséhez szükségünk volt (hogy a padlót a karcolásokból rögzítsük). Noha az elején csak mi voltunk a helyszínen, csak néhány percig tartott, amíg a többi turista megjelent, és elárasztotta a helyszínt.

Az ellenkező sziklán ülve egy újabb út, amely nem volt nyitva a látogatásunk idején.

Pontosan hogyan juthat el a Kína Yuntai-hegységbe: A Tigerair most közvetlenül Szingapúrból Zhengzhou-ba (T-Th-SU) repül, ahol busszal vagy Yuntaishanba indulhat! A Zhengzhouba történő járatok lefoglalásához lépjen a www.tigerair.com oldalra.

Külön köszönet a Tigerair -nek, hogy lehetővé tette ezt az utat!

További ötletek a YouTube -on ⬇️⬇️⬇️

Kapcsolódó hozzászólások:

6 csodálatos látnivaló a Tianmen -hegységben, Zhangjiajie, Kína

Kaifeng, Kína: 5 dolog, amit egy nap alatt fellépni (az útvonalunk)

Pasta de Waraku a szingapúri Changi repülőtéren (Splurge opció)

Sentosa Singapore: Az Asia Preferált Playground -nál ismét fiatalabb lesz.

Trópusi üdülőhely: hol tartózkodjunk Langkawiban, Malajziában

Tianzi Mountain: Rock és Lore Zhangjiajie -ban, Kína

Darwin a költségvetésről: Teljesen ingyenes utazási terv és útikalauz